نقد و برسی ایفون 6



باز هم به اواخر تابستان نزدیک شدیم و طبق رسم سال‌های گذشته اپل، در واپسین روزهای فصل گرم سال، با دستاورد جدید اپل در صنعت موبایل آشنا شدیم. یک مراسم شکیل برگزار شد و طی آن، اپل مانند سال گذشته دو گوشی را رونمایی نمود.
کیفیت ساخت انقلابی؟ دوربین 8 مگاپیکسلی؟ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر؟ NFC؟ خوب پس چه چیزی در این گوشی یک مزیت جدید برای آن ایجاد می‌نماید؟ این‌ها که اکثرا در محصولات 2 سال پیش سایر کمپانی‌ها حضور داشتند! آیا در سال 2014  باید از شنیدن این مشخصات شگفت‌زده شویم؟ یعنی باید باور کنیم که همه نوآوری‌های اپل با خاک‌سپاری استیو جابز، دفن شدند؟ اما نه، این نمی‌تواند پایان کار کمپانی‌ای باشد که عنوان باارزش‌ترین برند جهان را یدک می‌کشد. شاید دلیل اینکه ما هم در مورد محصولات ساخت اپل این‌قدر سخت‌گیر شده‌ایم، همین اعتبار نام اپل است. پس اجازه دهید بدون توجه به هر یک از این اعداد و ارقامی که از پیشرفت‌های محصولات جدید در کنفرانس‌های اپل اعلام می‌گردند، به بررسی پرچم‌داران امسال اپل بپردازیم و در آخر جواب این سوال را بدهیم که آیا آیفون 6 می‌تواند اپل را سربلند نماید یا خیر؟ 
ادامه مطلب ...

the apple watch is here

ساعت مچی هوشمند اپل واچ اسپورت 42mm - Apple Watch Sport 42mm

از زمانی‌که کمپانی‌های ساخت گوشی‌های هوشمند کم کم وارد بازی ساخت ساعت هوشمند شدند زمان زیادی نمی‌گذرد. در آن زمان و از آنجایی که همیشه همه از اپل انتظار دارند جزو اولین‌ها باشد، عدم حضور محصولی از اپل در بازار ساعت‌های هوشمند عجیب بود. در واقع همه در این کارزار برای خود سهمی می‌خواستند و به همین خاطر محصولات خود را به سرعت و به قیمت صرف‌نظر از توسعه و تحقیق بیشتر روانه بازار کردند تا از این قافله عقب نمانند. اما اپل هنوز در سکوت حتی درباره ساعت‌های هوشمند اظهار نظر خاصی نمی‌کرد. سکوت اپل این گمانه زنی را ایجاد کرد که شاید کوپرتینویی‌ها اصلا اراده‌ای برای تولید ساعت هوشمند ندارند. برخی از طرفداران برندهای دیگر هم سرمست از این‌که بالاخره کمپانی محبوبشان در این زمینه از اپل جلو افتاده، اپل را در زمینه ساخت ساعت هوشمند ناتوان می‌دانستند. اما این ایده هم وجود داشت که شاید اپل منتظر است تا رقبا آزمون و خطا کنند و سپس از آزمون و خطای رقبا استفاده کرده و به بلوغ محصول خود کمک کند، ضمن اینکه در نهایت محصول کم عیب‌تری به بازار خواهد فرستاد. در نهایت در کنفرانس معرفی آیفون‌های 6 و 6 Plus مشخص شد که اپل بی‌کار ننشسته بوده و در سکوت خبری کامل مشغول توسعه ساعت هوشمند خود بوده است. از زمان معرفی اپل واچ تا زمان عرضه جهانی آن در 24 آوریل 2015 فاصله زیادی (تقریبا 7 ماه) وجود داشت و با فاصله کمی از عرضه جهانی، اپل‌واچ به دیجی‌کالا رسید تا به نقد و بررسی آن بپردازیم. با ما در نقد و بررسی اپل‌واچ همراه باشید.  ادامه مطلب ...

ساخت اپل ایدی با بهترین قیمت موجود در بازار (اپل ایدی (usa)امریکا برای شما )

ساخت بهترین اپل ایدی موجود در بازار 

اپل آیدی امریکا - اکانت آیکلود

                                   اپل آیدی امریکا - اکانت آیکلود                          

    شماره تماس با ما : 09011498748 

Email : arianshirvani@icloud.com

تومانPrice:20000

آیفون 6s سه نوع مختلف از تپ را تشخیص می‌دهد.

تا این لحظه مشخص شده که آیفون 6s از قابلیت Force Touch بهره می‌برد. قابلیتی که کمی زودتر در گوشی Mate S شرکت هوآوی به‌نمایش درآمد.
به تازگی اطلاعاتی از این ویژگی جدید گوشی آیفون 6s منتشر شده است. با توجه به این اطلاعات، تکنولوژی به کار رفته در آیفون برای تشخیص میزان فشار روی صفحه نمایش 3D Touch Display نام دارد. با استفاده از این تکنولوژی آیفون جدید می‌تواند سه نوع فشار مختلف روی صفحه نمایش را شناسایی کند. سه نوع حالت فشار برای این سنسور در نظر گرفته شده و اپل قصد دارد به کاربران یاد بدهد که به چه صورت می‌توانند به شکل خوبی از این قابلیت استفاده کنند.
ویژگی Force Touch در سیستم عامل OS X هم وجود داشت که البته مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورده است. به احتمال زیاد این مشکلات در صفحه نمایش کوچک آیفون بیشتر خواهند شد. همچنین شکل کارکردن با آن هم روی صفحه نمایش آیفون چندان راحت نخواهد بود. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که آیپدپرو هم از ویژگی 3D Touch بهره می‌برد. شرکت اپل در تاریخ 18 شهریورماه قصد دارد آیفون 6s و آیپدپرو را معرفی کند.

آیفون 7 باریک‌ترین گوشی اپل خواهد بود.

درحالی که هنوز گوشی‌های آیفون 6s و آیفون 6s پلاس معرفی نشده‌اند، شایعات مختلفی درباره گوشی آیفون 7 منتشر شده است. به‌تازگی Ming-Chi Kou آنالیزور شرکت KGI گفته است، آیفون 7 در نیمه دوم سال 2016 راهی بازار می‌شود و به احتمال زیاد باریک‌ترین گوشی ساخته شده توسط اپل خواهد بود.
براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد آیفون 7 را با ضخامت 6 یا 6.5 میلی‌متر تولید کند. اگر این گوشی با ضخامت 6.5 میلی‌متر هم ساخته شود، از گوشی آیفون 6 با 6.9 میلی‌متر ضخامت باریک‌تر خواهد بود.


 
ادامه مطلب ...